Love

Love
Love

Francja, 2015
Gatunek: Dramat
Scenariusz: Gaspar Noe
Reżyseria: Gaspar Noe
Obsada: Karl Glusman, Klara Kristin, Aomi Muyock
Napisy: polskie
Czas trwania: 130 min

  Film wyłącznie dla widzów dorosłych. Zawiera śmiałe sceny erotyczne.


  Miłość to oślepiające światło, genetyczna potrzeba, odmienny stan świadomości, ciężki narkotyk, choroba psychiczna, gra o władzę...

Gaspar Noé


   Gaspar Noé - francuski reżyser argentyńskiego pochodzenia (który zaszokował widownię kilkanaście lat temu filmem "Nieodwracalne") to bez wątpienia bezkompromisowy wizjoner współczesnego kina, eksperymentujący z płynnym montażem i psychodelią. Przy wszystkich swoich pełnometrażowych filmach nie tylko jest reżyserem, ale również autorem scenariuszy, montażystą i producentem. Dzięki temu może zachować pełną wolność twórczą - eksperyment w kinie nie ma dla niego granic. W swoim najnowszym filmie "LOVE", w śmiały, świeży i wizualnie przełomowy sposób pokazuje fizyczną stronę miłości dwudziestolatków.

    Film był jedną z najbardziej obleganych premiery na tegorocznym festiwalu w Cannes, a to za sprawą najodważniejszych w historii kina scen erotycznych.

   PRASY GŁOSY

   "Love" jest surowa, absurdalna, a często oszałamiająca. To sprośny wodewil, mający przejmujące fragmenty. To rozrywka.

The Guardian



   "Love" to wysmakowane porno, przepięknie sfilmowany, obsadzony ładnymi ludźmi, estetycznie zaprezentowany, doprawiony gitarową muzyką, dwugodzinny porno-teledysk.

Filmaster.pl



   Przy filmie Noé, rzekomo skandalizujące "Pięćdziesiąt twarzy Greya" przypominają dobranockę dla najmłodszych.

Stopklatka.pl



   REŻYSER O FILMIE
   Przez lata marzyłem o zrobieniu filmu, który w pełni oddawałby uczucia zakochanych młodych ludzi, ze wszystkimi fizycznymi i emocjonalnymi konsekwencjami tego stanu. To miał być obraz miłosnego szaleństwa, jakiego doświadczyliśmy ja i moi przyjaciele. Współczesne melodramaty zawierają mnóstwo scen miłosnych, ale utrzymują ten idiotyczny podział, w którym normalne filmy nie mogą zawierać dosłownych erotycznych scen, nawet jeśli wszyscy uwielbiają uprawiać seks.

   Chciałem filmu, na który współczesne kino rzadko sobie pozwala, czy to ze względów komercyjnych, czy prawnych. Filmu, który pokazywałby organiczny wymiar bycia zakochanym i tę pierwotną pasję w sposób naturalny - zwierzęcy, bezpretensjonalny, radosny, łzawy. Tym razem, w przeciwieństwie do moich poprzednich filmów, nie chodziło mi o nic więcej niż sentymentalna przemoc i miłosna ekstaza.

   (...) Ze wszystkich moich filmów ten jest najbliżej tego, czego nauczyłem się o życiu. Jest też najbardziej melancholijny. Sprawia mi wiele przyjemności, że mogę zabrać widzów w tę krótką przejażdżkę tunelem pełnym radości i ekstaz, wypadków i błędów.

ZWIASTUN





Legenda emisji

Kup / Rezerwuj bilet
Anulowane
Brak miejsc
Ostatnie wolne miejsca
Sprzedaż online zakończyła się

Instytucja Filmowa SILESIA FILM